loading...
از اینترنت کسب درامد کنید(ایران مانی)
پیشنهاد ما به شما(ثبت نام در توباکس)
لینک باکس ها
رایموند بازدید : 375 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
وی خاطر نشان کرد: یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز و روز چهارشنبه (۱۹ بهمن ۹۰) در سراسر کشور قابل برداشت است.

فارس: یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی بهمن‌ماه امروز سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و از صبح فردا چهارشنبه قابل برداشت است.

بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها پیش از این گفته بود: یارانه نقدی دوازدهمین مرحله و چهاردهمین ماه به خانوارهای سراسر کشور بدون تغییر و به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز و روز چهارشنبه (۱۹ بهمن ۹۰) در سراسر کشور قابل برداشت است.

به گزارش فارس، پرداخت یارانه‌نقدی به خانوارهای سراسر کشور پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از دی ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون در ۱۳ ماه متوالی به حساب حدود ۷۳ میلیون ایرانی واریز شد.

این در حالی است که دولت در نظر دارد نام ۱۰ میلیون نفر از پردرآمدها را به صورت داوطلبانه از فهرست یارانه در فاز دوم هدفمندی حذف کند.

رایموند بازدید : 334 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

سلام کاربران عزیز:

شما برای بدست آوردن درآمد عالی از اینترنت باید در تمام سایت های کلیکی زیر ثبت نام کنید تا در زیرمجموعه گیری درآمدی یک جا داشته باشید مثلا اگر در 15سایت کلیکی ثبت نام کنید تمام دریافتی ها 2000تومان است کل دریافتی ها جمع کنید30000تومان درآمد کل سایت کلیکی می شود پس برای بهتر شدن درآمدتان تمام سایت های کلیکی ثبت نام کنید .

با تشکر از شما

مدیریت سایت ایران مانی

رایموند بازدید : 524 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (3)
ویتامین D به شما كمك می‌كند تا در سراسر بدن چربی بسوزانید ولی این ماده در كاهش مقدار چربی‌های شكم از بقیه مناطق موثرتر است.
به گزارش سلامت نیوز، ۲ سال قبل در دانشگاه «مینه سوتا» دكتر «شالمار‌سیبلی» در حال آزمایش این فرضیه بوده كه چطور كاهش كالری می‌تواند روی مسیرهای هورمونی تاثیرگذار باشد.

تحقیقات او نشان داد، در افرادی كه در ابتدای مطالعه سطح ویتامین D آن‌ها كافی بوده بیشتر از افراد با سطح پایین ویتامین D وزن كم كرده‌اند؛ این در شرایطی بود كه مقدار كالری دریافتی هر ۲ دسته یكسان بوده است. در واقع حتی یك افزایش ناچیز در پیش سازهای ویتامین D باعث شده بود شركت‌كنندگان در مطالعه ۲۰۰ گرم بیشتر چربی بسوزانند.

پرسش اینجاست كه ویژگی مهم ویتامین D چیست؟ آیا نور خورشید و شیر ویتامین D دارند؟

شاید ندانید كه بسیاری از مردم دچار كمبود ویتامین D هستند بدون این‌كه خودشان از این مسئله اطلاع داشته باشند. واقعیت این است كه كمبود ویتامین D یكی از شایع‌ترین كمبودهایی است كه در بدن انسان ناشناخته باقی می‌ماند. این كمبود روی تمام سلول‌های بدن تاثیر منفی دارد از جمله روی سلول‌های چربی.

نکته : تركیب امگا۳ و ویتامین D باعث كاهش وزن و پیشگیری از ابتلا به سرطان می‌شود. سعی كنید ماهی‌های غیرپرورشی و وحشی را انتخاب كنید چون تا ۲۵ درصد بیشتر ویتامین D دارند

آیا كمبود ویتامین D دارید؟

اگر هر یك از علائمی كه در مطلب می‌آید در مورد شما صدق می‌كند ممكن است دچار كمبود ویتامین D باشید. برای اطمینان از پزشك خود بخواهید در یك آزمایش مقدار ۲۵-هیدروكسی ویتامین D را درخواست كند. این مقدار باید در هر میلی لیتر بیشتر از ۴۰ نانوگرم باشد.

میانسال یا مسن هستید

هر چه سن بالاتر باشد ساخت ویتامین D برای پوست سخت‌تر است. در مطالعه دانشگاه بوستون ۳۶ درصد از مردان و زنان زیر ۳۰ سال كمبود ویتامین D داشتند اما این رقم در مورد افراد بالای ۵۰ سال بیش از ۴۲‌درصد بود.

پوست شما تیره است

رنگدانه ملانین در پوست شما به منزله یك ضدآفتاب طبیعی عمل كرده و جلوی اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش را می‌گیرد. هر چه پوست شما تیره‌تر باشد مقدار این SPF طبیعی بیشتر بوده و پوست برای ساخت ویتامین D كار دشوارتری را پیش رو خواهد داشت.

BMI شما بالای ۳۰ است

چاق بودن نیاز شما به ویتامین D را ۲ تا ۵ برابر افزایش می‌دهد. اگر مقدار ایندكس بالای ۳۰ باشد آن وقت احتمال كمبود ویتامین D در مورد شما بسیار بالا خواهد بود. بنابراین سعی كنید بیشتر از غذاهای حاوی ویتامین D استفاده كنید.

فراتر از یك ویتامین

یكی از دلایلی كه ویتامین D به‌مدت طولانی مورد توجه محققان بوده این است كه این ماده صرفا یك ویتامین نیست بلكه یك هورمون نیز هست. هورمونی كه در بسیاری از فرآیندهای فیزیولوژیك بدن نقشی اساسی بر عهده دارد.

به گفته محققان طی ۲۰ سال گذشته گیرنده‌های ویتامین D در ۴۰ بافت مختلف بدن كشف شده است از جمله در قلب، لوزالمعده، عضلات، سلول‌های سیستم ایمنی و مغز. در واقع كشف گیرنده‌های ویتامین D در سلول‌های روده به سال ۱۹۶۹ باز می‌گردد. بنابراین باید به ویتامین D نگاهی فراتر از یك ویتامین صرف داشت، مثلا مقدار كافی از ویتامین D می‌تواند معادل ورزش در كاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مؤثر باشد. در مورد فشار خون ویتامین D می‌تواند باعث كاهش آن بیماری شود.

تحقیقات نشان داده، ویتامین D در مقابله با دیابت نیز موثر است. حالا به این سیاهه، كاهش خطر زوال عقل، مقابله با برخی انواع سرطان(مثل سرطان پروستات) و پیشگیری از سرماخوردگی را هم اضافه كنید. بنابراین جای تعجب ندارد اگر بگوییم ویتامین D می‌تواند پادزهری برای بسیاری از سموم باشد از جمله برای چاقی. حال با برخی از تاثیرات ویتامین D بیشتر آشنا می‌شویم.

۱. كمتر می‌خورید، سیرتر می‌مانید

وقتی سطح ویتامین D بدن شما كافی باشد، بدن مقدار لپتین بیشتری آزاد خواهد كرد. لپتین هورمونی است كه حامل این پیام به مغز است: تو سیر شده‌ای، دیگر نخور. از سوی دیگر كمبود ویتامین D به معنی لپتین كمتر و افزایش هر چه بیشتر دور كمر است.

نتایج تحقیقات دانشمندان استرالیایی نشان داده اشتهای افرادی كه موقع صبحانه مقدار زیادی ویتامین D و كلسیم می‌خورند به‌مدت ۲۴ ساعت كاهش چشمگیری خواهد داشت. همچنین كمبود ویتامین D باعث مقاومت نسبت به انسولین شده كه نتیجه آن پرخوری و اضافه وزن است.

۲. چربی كمتری ذخیره خواهید كرد

وقتی مقدار ویتامین D در خون شما كافی باشد، عملكرد سلول‌های چربی برای ذخیره چربی كندتر خواهد شد اما وقتی مقدار ویتامین D كم باشد سطح هورمون پاراتیروئید و كلسیترول افزایش یافته كه عواقب خوشایندی دربر ندارد. سطح بالای این هورمون‌ها بدن شما را تشویق می‌كند تا به‌جای سوزاندن چربی آن را ذخیره كند. نتایج تحقیقات دانشمندان نروژی نشان داده سطح بالای هورمون پاراتیروئید یك خطر بالقوه برای اضافه وزن به‌خصوص در مردان بالای ۴۰ سال است.

۳. شما چربی شكمی بیشتری خواهید سوزاند

ویتامین D به شما كمك می‌كند تا در سراسر بدن چربی بسوزانید ولی این ماده در كاهش مقدار چربی‌های شكم از بقیه مناطق موثرتر است. نتایج مطالعات صورت گرفته در دانشگاه مینه سوتا نشان داده، ویتامین D اساسا باعث چربی سوزی در ناحیه شكم می‌شود. توضیح این عملكرد این است كه ویتامین D در كنار كلسیم تولید كورتیزول را كاهش می‌دهند؛ كورتیزول هورمون استرس است كه باعث تجمع چربی در شكم می‌شود.

۴. هم وزن كم می‌كنی، هم قلبت سلامت می‌ماند

نتیجه مطالعه دیگری نشان می‌دهد، رژیم غذایی غنی از مواد لبنی(یعنی مقدار زیادی كلسیم و ویتامین D) به افراد كمك می‌كند تا ۷۰درصد بیشتر از افرادی كه همین مقدار كالری را از مواد دیگر دریافت كرده‌اند وزن كم كنند.

علاوه بر این، مطالعه دیگری كه توسط دانشمندان آلمانی انجام شده نشان می‌دهد، سطح بالای ویتامین D در واقع با تشدید مزایای كاهش وزن، خطرات بیماری‌های قلبی- عروقی را نیز با كاهش مقدار ‌ترگلسیرید كاهش می‌دهد.

با خانواده ویتامین D آشنا شوید:

تخم‌مرغ
تخم‌مرغ مثل ماهی چرب حاوی ویتامین D، امگا۳ و پروتئین است. تحقیقات دانشمندان دانشگاه سن لوئیس نشان داده، خوردن تخم‌مرغ موقع صبحانه تا ۶۵ درصد باعث كاهش كالری دریافتی و كاهش كلی اشتها در طول روز می‌شود.

ماهی چرب
ماهی‌های چرب منبع غنی از ویتامین D هستند كه بهترین آن‌ها ماهی سالمون است. علاوه بر این ماهی‌های چرب، سطح بالایی از اسید چرب امگا۳ دارند. تركیب امگا۳ و ویتامین D باعث كاهش وزن و پیشگیری از ابتلا به سرطان می‌شود. سعی كنید ماهی‌های غیرپرورشی و وحشی را انتخاب كنید چون تا ۲۵ درصد بیشتر ویتامین D دارند.

لبنیات
اغلب فرآورده‌های شیر غنی از كلسیم و ویتامین D هستند. در همین مطلب توضیح داده‌ایم كه كلسیم به كاهش ذخیره شدن چربی در بدن كمك می‌كند، همچنین لبنیات غنی از اسید آمینه لوسین است كه در تحریك عضله‌سازی و چربی‌سوزی نقشی اساسی بر عهده دارد. به‌دلیل همین تركیب ویتامین D و لوسین است كه منابع لبنی كلسیم، ۲ برابر بیشتر از مكمل‌های كلسیم باعث كاهش وزن می‌شود.

مكمل‌های ویتامین D

خوردن مكمل ایده خوبی است. در واقع برخی از متخصصان مقدار هزار تا ۲ هزار واحد ویتامین D را به‌صورت مكمل در كنار یك رژیم غذایی غنی از ویتامین D روزانه پیشنهاد می‌كنند. این فرضیه بیشتر از دید هورمونی مورد حمایت متخصصان است. اگر شما اضافه وزن داشته باشید یعنی BMI شما بالای ۲۵ باشد، به احتمال زیاد به مقدار بیشتری ویتامین D نیاز دارید. چربی بدن ویتامین D را به دام انداخته و مانع استفاده آن در بدن می‌شود.

هر چه وزن شما بیشتر باشد مقدار بیشتری ویتامین D به دام افتاده و كمتر وارد جریان خون می‌شود. افراد چاق(با BMI بالای ۳۰) ۲ تا ۵ برابر بیشتر از افراد لاغر ویتامین D احتیاج دارند. واضح است كه این مقدار ویتامین D باید با نظارت پزشك تجویز شود، چون ممكن است مضر باشد.


هنوز متخصصان به‌طور دقیق مشخص نكرده‌اند كه اگر كسی اضافه وزن داشته باشد ولی چاق نباشد چقدر ویتامین D نیاز دارد ولی به گفته پروفسور هالیك این رقم احتمالا چیزی بین ۲ تا ۴ هزار واحد خواهد بود.

مشكلی كه در مورد خوردن مقدار زیادی قرص حاوی ویتامین D وجود دارد این است كه این فرم مصرف ویتامین D باعث چربی‌سوزی مطلوبی نمی‌شود. منابع غذایی ویتامین D معمولا سایر مواد‌غذایی مفید در كاهش وزن را هم در خود جای داده است.

نور خورشید و ویتامین D

حتما شنیده‌اید كه نور خورشید باعث تولید ویتامین D می‌شود. وقتی نور خورشید به پوست برخورد می‌كند كارخانه تولید ویتامین D در بدن فعال شده و فرمی از این ماده می‌سازد كه تا ۲ برابر بیشتر در جریان خون دوام می‌آورد(در مقایسه با ویتامین D مكمل‌ها یا مواد‌غذایی.) تنها مشكل یك بیماری مهلك به نام سرطان پوست است.

برای این‌كه در بدن ویتامین D به حد كافی ساخته شود لازم است فرد در اوج شدت نور آفتاب یعنی در ساعات ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر بدون ضد‌آفتاب در معرض نور خورشید قرار گیرد اما اگر سرطان را هم كنار بگذاریم مقدار ویتامین D تولید شده در بدن به واسطه تابش نور خورشید بستگی به موقعیت شما دارد. حتی زندگی در شهرهای پرنور نیز تضمینی بر ساخت مقدار كافی ویتامین D نیست چون آلودگی هوا جلوی رسیدن نور كافی به پوست را می‌گیرد.
رایموند بازدید : 329 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

زن جوان که با شگردی عجیب بیش از ۸۰ میلیون تومان پول و جواهرات را سرقت کرده بود با ردیابی های کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار مهر، کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان از حدود دوماه قبل در جریان سرقت های مشابه از خانه های ویلایی قرار گرفتند.بررسی پرونده ها نشان داد، سارق یا سارقان به راحتی و با دسته کلید وارد خانه ها شده و پس از سرقت طلاهای موجود در آنجا متواری شده بودند.

با توجه به اطلاع سارقان از عدم حضور صاحبخانه و ورود راحت به خانه، کارآگاهان احتمال دادند سرقت ها از سوی یک آشنا صورت گرفته است.

با طرح این فرضیه ماموران شناسایی فردی مشترک در سه سرقت اخیر را آغاز کرده و در جریان گفتگو با مالباختگان دریافتند آنها چند روز قبل از سرقت، دسته کلید خانه را گم کرده و در این مدت با زنی به نام ثریا آشنا شده اند.

تیم پلیسی که احتمال می دادند سرنخ ماجرا در دستان ثریا باشد شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار داده و با کمک مالباختگان زن جوان را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

ثریا در جریان تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقتی شد اما کشف دسته کلیدهای سرقت شده در کیفش او را مجبور به اعتراف کرد.

زن جوان در جریان تحقیقات در خصوص شگردش گفت: روزها با پرسه زدن در محل های شلوغ مانند بانک، اتوبوس و آرایشگاه های زنانه اقدام به سرقت دسته کلید زنان از داخل کیفشان می کردم.بعد طعمه های خود را تعقیب کرده و آدرس آنها را شناسایی می کردم. در مرحله بعدی نقشه ام سعی می کردم به بهانه های مختلف با زن صاحبخانه طرح دوستی ریخته و از زمان های رفت و آمدش باخبر شوم. بعد هم با کمک همسرم وارد خانه شده و با اطلاع از محل نگهداری طلا و جواهرات، آنها را سرقت کرده و متواری می شدیم.

سرهنگ عبادالله کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به این خبر گفت : با اعترافات ثریا کارآگاهان همسر او را هم دستگیر کردند که متهمان در بازجویی ها به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در جریان این سرقت ها بیش از ۸۰ میلیون تومان طلا و جراهرات سرقت شده بود که سارقان آنها را به یک طلافروش فروخته بودند. در ادامه نیز مرد طلافروش دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

رایموند بازدید : 368 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
در حالي که تحقيقات براي روشن شدن ابعاد اين پرونده ادامه داشت خبر رسيد هادي در بازداشتگاه خودش را با نوار دور پتو حلق آويز کرده است
مردي که متهم است با همدستي دو نفر ديگر به دختري ۱۰ ساله تجاوز کرده و او را کشته است پس از گذشت ۱۶ سال از وقوع اين حادثه صبح ديروز پشت درهاي بسته مورد محاکمه قرار گرفت.
روز ۱۷ ارديبهشت ماه سال ۷۴ خانواده دختري ۱۰ ساله به نام ليلا به پاسگاه شهر سنقر در استان کرمانشاه رفتند و اعلام کردند دخترکي که براي چيدن گل به کوهستان رفته بود ناپديد شده است. به دنبال اين خبر مأموران براي يافتن ليلا به تکاپو افتادند و پس از چند روز با کشف جنازه او در زير يک آبشار معلوم شد افراد ناشناس پس از تجاوز او را به طرز فجيعي به قتل رسانده اند. با آغاز تجسس ها براي رازگشايي از اين معماي جنايي معلوم شد سه جوان به نام هاي هادي، محمدصفر و حسن در اين جنايت دست داشته اند. به اين ترتيب سه مظنون دستگير شدند و در بازجويي هاي اوليه اتهامشان را پذيرفتند.
در حالي که تحقيقات براي روشن شدن ابعاد اين پرونده ادامه داشت خبر رسيد هادي در بازداشتگاه خودش را با نوار دور پتو حلق آويز کرده است. در همين حال اهميت اين ماجرا سبب شد پرونده براي ادامه رسيدگي به تهران ارسال شود. در جريان محاکمه دو متهم، آن ها اتهام قتل و تجاوز را به گردن هادي انداختند اما در نهايت قاضي حکم به قصاص آن ها داد اما حکم صادره نقض شد. اين پرونده چند مرتبه بين قضات دادگاه ديوانعالي کشور دست به دست شد و هر بار حکم تازه اي صادر شد تا اين که سرانجام در شرايطي که محمدصفر زنداني و حسن فراري بود هيئت عمومي قضات ديوان عالي کشور رأي قصاصي را که با برگزاري مراسم قسامه صادر شده بود تأييد کرد. اين حکم در حالي صادر شد که پدر و مادر ليلا براي اجراي حکم بايد تفاضل ديه محمدصفر را پرداخت مي کردند. آن ها براي فراهم کردن اين پول خانه و همه دارايي شان را فروختند تامحمدصفر اعدام شد.
قصاص صفر پايان اين ماجرا نبود. چرا که خانواده ليلا همچنان در تکاپو بودند تا سومين قاتل نيز دستگير و مجازات شود. ۱۶ سال پس از اين جنايت در حالي که پليس نتوانسته بود ردي از متهم تحت تعقيب به دست بياورد خانواده ليلا مخفيگاه او را در شهر کاشمر شناسايي و با کمک پليس اين شهر وي را دستگير کردند. در چنين شرايطي حسن صبح ديروز در شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضايي بعثت، پشت درهاي بسته محاکمه شد.
پشت درهاي بسته چه گذشت

در اين جلسه که تحت تدابير شديد امنيتي و با حضور مأموران در جلسه دادگاه برگزار شد قاضي محمدرضا گيوکي به بررسي شکلي پرونده پرداخت. خانواده و وکيل مدافع ليلا معتقد بودند آخرين رأيي که از سوي دادگاه براي حسن صادر شده غيابي و قطعي است و اين حکم بايد هر چه سريع تر اجرا شود اما وکلاي حسن اعتقاد داشتند چون رأي به موکلشان ابلاغ نشده است قطعي نيست.
يکي از وکلاي حسن در اين باره گفت: اين پرونده پر از اشتباهات قضايي است و برخي احکامي که صادر شده خلاف نص صريح قانون است به طور مثال حکمي که درباره موکلم و محمدصفر صادر شد خلاف فتواي مقام معظم رهبري است. پيش از اين در موارد لوث که بايد مراسم قسامه برگزار مي شد اولياي دم مي توانستند به جاي استفاده از ۵۰ نفر براي قسم خوردن، افراد کمتري را به دادگاه معرفي کنند و هر نفر چند مرتبه سوگند ياد کند اما از سال ۸۰ به بعد طبق فتواي مقام معظم رهبري اين رويه متوقف شد و صدور حکم قصاص با قسامه منوط به حاضر شدن ۵۰ فرد واجد شرايط در جلسه دادگاه شد. حال آن که محمدصفر بر خلاف اين فتوا که به قانون نيز تبديل شده است اعدام شد و حکم قصاص غيابي موکلم نيز به اين ترتيب صادر شده که خلاف قانون است.
اشتباه هاي مکرري در اين پرونده به چشم مي خورد که بايد برطرف شود. تردست درباره اتهام موکلش نيز گفت: او اتهام قتل و تجاوز را قبول ندارد و مي گويد هادي اين جنايت را مرتکب شده است و در اقرار اوليه اش تحت فشار بوده است. وي ادامه داد: در اين جلسه وارد رسيدگي ماهوي نشديم و دادگاه درباره درخواست واخواهي ما تشکيل شد. حال بايد منتظر نظر دادگاه ماند و ديد اين درخواست قبول مي شود يا خير. در صورتي که درخواست پذيرفته شود در ادامه وارد ماهيت پرونده خواهيم شد. در غير اين صورت پرونده براي سير مراحل قانوني به ديوان عالي کشور ارسال مي شود.
از سوي ديگر سرور واعظي مادر ليلا گفت: در جلسه ديروز متهم و وکلايش حرفي براي گفتن نداشتند. آن ها مي گفتند رأي غيابي به حسن ابلاغ نشده و قطعي نيست. اين در حالي است که او قطعا از اين رأي خبر داشته است که فرار کرده و مخفي شده بود. از طرفي او مي دانست محمدصفر اعدام شده است و بنابراين از حکم اطلاع داشته است. مادر ليلا همچنين جو دادگاه را مناسب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه قاضي در کمال آرامش حرف هايم را شنيد و اميدوارم حکمي که صادر مي شود عادلانه باشد.
در همين حال قاضي محمدرضا گيوکي ابراز اميدواري کرد که به زودي درباره اين پرونده جنجالي تصميم گيري شود. مردي که متهم است با همدستي دو نفر ديگر به دختري ۱۰ ساله تجاوز کرده و او را کشته است پس از گذشت ۱۶ سال از وقوع اين حادثه صبح ديروز پشت درهاي بسته مورد محاکمه قرار گرفت.
روز ۱۷ ارديبهشت ماه سال ۷۴ خانواده دختري ۱۰ ساله به نام ليلا به پاسگاه شهر سنقر در استان کرمانشاه رفتند و اعلام کردند دخترکي که براي چيدن گل به کوهستان رفته بود ناپديد شده است. به دنبال اين خبر مأموران براي يافتن ليلا به تکاپو افتادند و پس از چند روز با کشف جنازه او در زير يک آبشار معلوم شد افراد ناشناس پس از تجاوز او را به طرز فجيعي به قتل رسانده اند. با آغاز تجسس ها براي رازگشايي از اين معماي جنايي معلوم شد سه جوان به نام هاي هادي، محمدصفر و حسن در اين جنايت دست داشته اند. به اين ترتيب سه مظنون دستگير شدند و در بازجويي هاي اوليه اتهامشان را پذيرفتند.
در حالي که تحقيقات براي روشن شدن ابعاد اين پرونده ادامه داشت خبر رسيد هادي در بازداشتگاه خودش را با نوار دور پتو حلق آويز کرده است. در همين حال اهميت اين ماجرا سبب شد پرونده براي ادامه رسيدگي به تهران ارسال شود. در جريان محاکمه دو متهم، آن ها اتهام قتل و تجاوز را به گردن هادي انداختند اما در نهايت قاضي حکم به قصاص آن ها داد اما حکم صادره نقض شد. اين پرونده چند مرتبه بين قضات دادگاه ديوانعالي کشور دست به دست شد و هر بار حکم تازه اي صادر شد تا اين که سرانجام در شرايطي که محمدصفر زنداني و حسن فراري بود هيئت عمومي قضات ديوان عالي کشور رأي قصاصي را که با برگزاري مراسم قسامه صادر شده بود تأييد کرد. اين حکم در حالي صادر شد که پدر و مادر ليلا براي اجراي حکم بايد تفاضل ديه محمدصفر را پرداخت مي کردند. آن ها براي فراهم کردن اين پول خانه و همه دارايي شان را فروختند تامحمدصفر اعدام شد.
قصاص صفر پايان اين ماجرا نبود. چرا که خانواده ليلا همچنان در تکاپو بودند تا سومين قاتل نيز دستگير و مجازات شود. ۱۶ سال پس از اين جنايت در حالي که پليس نتوانسته بود ردي از متهم تحت تعقيب به دست بياورد خانواده ليلا مخفيگاه او را در شهر کاشمر شناسايي و با کمک پليس اين شهر وي را دستگير کردند. در چنين شرايطي حسن صبح ديروز در شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضايي بعثت، پشت درهاي بسته محاکمه شد.
پشت درهاي بسته چه گذشت

در اين جلسه که تحت تدابير شديد امنيتي و با حضور مأموران در جلسه دادگاه برگزار شد قاضي محمدرضا گيوکي به بررسي شکلي پرونده پرداخت. خانواده و وکيل مدافع ليلا معتقد بودند آخرين رأيي که از سوي دادگاه براي حسن صادر شده غيابي و قطعي است و اين حکم بايد هر چه سريع تر اجرا شود اما وکلاي حسن اعتقاد داشتند چون رأي به موکلشان ابلاغ نشده است قطعي نيست.
يکي از وکلاي حسن در اين باره گفت: اين پرونده پر از اشتباهات قضايي است و برخي احکامي که صادر شده خلاف نص صريح قانون است به طور مثال حکمي که درباره موکلم و محمدصفر صادر شد خلاف فتواي مقام معظم رهبري است. پيش از اين در موارد لوث که بايد مراسم قسامه برگزار مي شد اولياي دم مي توانستند به جاي استفاده از ۵۰ نفر براي قسم خوردن، افراد کمتري را به دادگاه معرفي کنند و هر نفر چند مرتبه سوگند ياد کند اما از سال ۸۰ به بعد طبق فتواي مقام معظم رهبري اين رويه متوقف شد و صدور حکم قصاص با قسامه منوط به حاضر شدن ۵۰ فرد واجد شرايط در جلسه دادگاه شد. حال آن که محمدصفر بر خلاف اين فتوا که به قانون نيز تبديل شده است اعدام شد و حکم قصاص غيابي موکلم نيز به اين ترتيب صادر شده که خلاف قانون است.
اشتباه هاي مکرري در اين پرونده به چشم مي خورد که بايد برطرف شود. تردست درباره اتهام موکلش نيز گفت: او اتهام قتل و تجاوز را قبول ندارد و مي گويد هادي اين جنايت را مرتکب شده است و در اقرار اوليه اش تحت فشار بوده است. وي ادامه داد: در اين جلسه وارد رسيدگي ماهوي نشديم و دادگاه درباره درخواست واخواهي ما تشکيل شد. حال بايد منتظر نظر دادگاه ماند و ديد اين درخواست قبول مي شود يا خير. در صورتي که درخواست پذيرفته شود در ادامه وارد ماهيت پرونده خواهيم شد. در غير اين صورت پرونده براي سير مراحل قانوني به ديوان عالي کشور ارسال مي شود.
از سوي ديگر سرور واعظي مادر ليلا گفت: در جلسه ديروز متهم و وکلايش حرفي براي گفتن نداشتند. آن ها مي گفتند رأي غيابي به حسن ابلاغ نشده و قطعي نيست. اين در حالي است که او قطعا از اين رأي خبر داشته است که فرار کرده و مخفي شده بود. از طرفي او مي دانست محمدصفر اعدام شده است و بنابراين از حکم اطلاع داشته است. مادر ليلا همچنين جو دادگاه را مناسب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه قاضي در کمال آرامش حرف هايم را شنيد و اميدوارم حکمي که صادر مي شود عادلانه باشد.
در همين حال قاضي محمدرضا گيوکي ابراز اميدواري کرد که به زودي درباره اين پرونده جنجالي تصميم گيري شود.
رایموند بازدید : 354 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- فیس‌بوک قبل از عرضه سهام اولیه‌اش، اطلاعات و گزارش‌های مالی خودش را برای اولین بار در اختیار مقامات کمیسیون معاملات بورس و سهام قرار داد.
بزرگ‌ترین ورود یک شرکت اینترنتی به بورس


ندا لهردی - مارک زوکربرگ مؤسس و مدیرعامل پرطرفدارترین شبکه اجتماعی سال‌ها درباره ثبت یک روند اجتماعی در فضای اینترنت صحبت می‌کرد.
در این سال‌ها شبکه اجتماعی او یعنی فیس‌بوک توانست این گراف را به راحتی در میان مردم مختلف دنیا و با شیوه‌ای راحت و ساده رسم و ثبت کند.
به گزارش ایتنا به نقل از دنیای اقتصاد، حالا این شبکه اجتماعی دیگر فقط یک راه ارتباطی مدرن به حساب نمی‌آید، بلکه به یکی از سودآورترین بنگاه‌های اقتصادی جهانی تبدیل شده است و حالا تصمیم دارد وارد بازار سهام و بورس شود تا مانند دیگر شرکت‌های اینترنتی رقیب‌اش بتواند با این کار ارزش شرکتش را به چندین برابر میزان فعلی برساند.

حالا این گراف‌های ارتباطی به اینجا ختم شده است که زوکربرگ در ۲۷ سالگی ۴/۲۸ درصد از کل سهام فیس‌بوک را در اختیار داشته باشد و از طرفی همچنان اغلب حق رای‌ها را هم تحت کنترل خودش بگیرد.
این شرکت اما تنها برای مؤسس‌اش درآمدزا و سودآور نبوده و بسیاری از کارمندانش هم درآمدهای کلانی از کار در فیس‌بوک به‌دست آورده‌اند.

در اولین روز ماه فوریه فیس‌بوک اعلام کرد که قرار است به صورت رسمی وارد بورس شود و سهام اولیه‌اش را عرضه کند. فیس‌بوک در اولین عرضه رسمی سهام شرکتش، قرار است تا ۵ میلیارد دلار سهامش را عرضه کند که این رقم تا امروز بی‌سابقه بوده است.
به این ترتیب بزرگ‌ترین عرضه سهام شرکت‌های اینترنتی رقم می‌خورد. این همان اتفاقی بود که شاید بسیاری از سرمایه‌گذاران از زمان به سود رسیدن فیس‌بوک منتظر آن بودند.

با این همه اما عرضه سهام عمومی فیس‌بوک در بهار امسال به صورت کامل انجام می‌شود و این کار فیس‌بوک را در کنار شرکت‌های با ارزش و بزرگ و تکنولوژی مانند Amazon، Apple و Google قرار می‌دهد.
به همین دلیل هم فیس‌بوک قبل از عرضه سهام اولیه‌اش، اطلاعات و گزارش‌های مالی خودش را برای اولین بار در اختیار مقامات کمیسیون معاملات بورس و سهام قرار داد.

بر اساس این گزارش، فیس‌بوک در سال ۲۰۱۱ فروشی برابر ۷/۳ میلیارد دلار داشته و از این میزان یک میلیارد دلار سود خالص به‌دست آورده است. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تا پایان سال ۲۰۱۱ به ۸۴۵ میلیون نفر رسیده است تا به این ترتیب اگر بخواهیم فیس‌بوک را به کشوری تشبیه کنیم، می‌تواند بعد از چین و هند سومین کشور پرجمعیت جهان باشد.

مؤسسه تحقیقاتی comScore هم به تازگی اعلام کرده است که از هر هفت دقیقه‌ای که کاربران آنلاین هستند، یک دقیقه را در فیس‌بوک می‌گذرانند. با این اوصاف است که ولع سرمایه‌گذاران برای خرید سهام این شرکت و حضورش در بازار بورس بیشتر و بیشتر شده است، تا جایی که پیش بینی می‌شود سهام فیس‌بوک با قیمت ۴۵ دلار برای هر سهم به صورت عمومی عرضه شود و به این ترتیب ارزش این شرکت به رقمی بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

عرضه خصوصی سهام فیس‌بوک اما ارزش این شرکت را به بیش از ۸۰ میلیارد دلار رساند که این رقم بیش از ۲۰ برابر درآمد این شرکت در سال گذشته میلادی و بیش از ۸۰ برابر درآمد خالص آن در این سال است.به طور کلی اما کارشناسان فیس‌بوک انتظار دارند که با عرضه سهام این شرکت در بهار امسال ارزش این شرکت تا ۱۰ میلیارد دلار بیشتر شود. این چیزی است که از چشم خریداران سهام فیس‌بوک هم دور نمی‌ماند.

آنها معتقدند که این سرمایه‌گذاری سود قابل توجهی را به جیبشان سرازیر می‌کند. این شرکت در حال حاضر ۸۵ درصد از درآمدش را از محل تبلیغات آنلاینش به دست می‌آورد و بقیه این درآمد را از بازی‌های اجتماعی تحت فیس‌بوک و دیگر خدمات آن.
کارشناسان اما انتظار دارند که این ارزش به تدریج افزایش پیدا کند. در واقع با افزایش جمعیت آنلاین و راه‌های ارتباطی مدرن تعداد کاربران فیس‌بوک و به دنبال آن درآمدش هم افزایش پیدا می‌کند.

مؤسسه تحقیقاتی Boston Consulting Group اعلام کرده است که جمعیت آنلاین جهان تا سال ۲۰۱۶ به حدود ۳ میلیارد نفر می‌رسد، در حالی که این تعداد در سال ۲۰۱۰ تنها برابر ۶/۱ میلیارد نفر بوده است. از طرفی این تحقیقات نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۴۲۵ میلیون نفر از کاربران موبایل جهان از طریق گوشی‌های موبایل خود به شبکه‌های اجتماعی و فیس‌بوک متصل می‌شوند و انتظار می‌رود که این رقم تا سال ۲۰۱۶ به یک میلیارد نفر برسد.

شرکت‌های اینترنتی در چند سال اخیر با ورود به بازار بورس حالا فیس‌بوک را در این راه همراهی می‌کنند. اما فیس‌بوک قرار است گوی سبقت را از همه آنها برباید، چون زوکربرگ و همکارانش با ارائه امکانات و خدمات مختلف مورد نیاز کاربران جایگاهی ویژه را برای فیس‌بوک به وجود آورده‌اند.

این سایت حالا با ارائه جدیدترین نوآوری‌اش یعنی تایم لاین یکبار دیگر توجه کاربران آنلاین را به خودش جلب کرده و نشان می‌دهد که با تغییرات نیاز و سلیقه کاربرانش همراه می‌شود. حالا فیس‌بوک حتی برای شبکه‌های اجتماعی ویژه کشورهای دیگر مانند VKontakte در روسیه هم رقیبی جدی به حساب می‌آید.

فیس‌بوک در طول تنها هشت سال توانسته به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شود و تاثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره افراد بگذارد. حالا عرضه سهام اولیه فیس‌بوک به عنوان بزرگ‌ترین عرضه سهام شرکت‌های اینترنتی حتی عرضه سهام اولیه گوگل را هم پشت سر بگذارد. در میان شرکت‌های آمریکایی بزرگ تنها شرکت‌های Visa، General Motors و AT&T Wireless عرضه اولیه سهامشان بیش از ۱۰ میلیارد دلار بوده است.
منبع: اكونوميست و وال استريت ژورنال


ورود به بورس؛ مقايسه فيس بوك و گوگل
آی تی ایران – فیس‌بوک خود را برای عرضه بزرگ‌ترین IPO (عرضه اولیه سهام) در بخش تکنولوژی آماده می‌کند و حالا می‌توان مقایسه‌ای از نظر مالی بین آمارهای این شرکت و گوگل در هنگام عمومی شدن سهامش انجام داد. در نخستین نگاه تمامی اعداد فیس‌بوک بالاتر از گوگل قرار می‌گیرد.

درآمد ۷/۳ میلیارد دلاری این شرکت در سال ۲۰۱۱ بیش از دو و نیم برابر درآمد گوگل در سال ۲۰۰۳ (در حدود ۵/۱ میلیارد دلار) در هنگام ورود به بورس است. همچنین سود ۱ میلیارد دلاری فیس‌بوک ده برابر سود ۱۰۶ میلیون دلاری گوگل در زمان عرضه عمومی سهامش است.
همچنین سرمایه بازار فیس‌بوک چیزی بین ۸۵ تا ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود در حالی که گوگل در آن زمان ۲۳ میلیارد دلار سرمایه بازار داشت. قطعا بر اساس این آمارها فیس‌بوک تفاوت‌هاي آشکاری با گوگل دارد اما از بسیاری جهات این مقایسه صحیح نیست.
فیس‌بوک پس از هشت سال کار به عنوان شرکت خصوصی به بورس می‌رود و این در حالی است که گوگل بسیار زودتر یعنی پس از ۵ سال حضور در بخش خصوصی به بورس رفت. بنابراین فیس‌بوک طی ۸ سال فرصت بیشتری برای بزرگ‌تر شدن داشت.

شاید بهترین راه برای مقایسه دو شرکت کنار هم قرار دادن درآمد و سود دو شرکت در نقطه مقایسه‌ای یکسان باشد.
در سال ۲۰۰۸ که سال پنجم شکل‌گیری فیس‌بوک بود این شرکت ۲۷۲ میلیون دلار درآمد و ۵۶ میلیون دلار ضرر داشت. در واقع اگر اعداد و ارقام پنج سال اول فیس‌بوک را کنار گوگل قرار دهیم تصویر دقیق تری از سایز دو شرکت می‌توانیم به دست بیاوریم.

مقایسه سال به سال دو شرکت حتی نشان می‌دهد که گوگل سریع‌تر رشد کرده و بزرگ‌تر از فیس‌بوک شده است.
سال هشتم کار گوگل ۲۰۰۶ است که درآمد آن ۶/۱۰ میلیارد دلار و سود آن ۵/۳ میلیارد دلار است. این نشان می‌دهد که گوگل در سال هشتم خود به بزرگی فیس‌بوک بوده و درآمد آن مشابه بوده است.

اما کدام شرکت سریع‌تر رشد کرده است؟ برای این منظور می‌توان آمارهای دو دوره زمانی ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ برای گوگل و ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای فیس‌بوک را کنار هم قرار داد. هر دو شرکت سالانه ۸۹ درصد داشته‌اند. به طور کلی این مقایسه نشان می‌دهد که رشد فیس‌بوک بسیار قابل توجه بوده اما از بسیاری جهات این شرکت همچنان در حال به دست آوردن چیزی است که سال‌ها قبل گوگل به دست آورده است.
رایموند بازدید : 720 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- کاربران نوکیا بل، می‌توانند تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشند که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند.
دانلود نوکیا بل آغاز شد


افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند.
 
نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.

به گزارش ایتنا، کاربران با نوکیا بل که دانلود آن امروز آغاز می‌شود، قادر خواهند بود توسط افزودن حجم عظیمی از بهبودها، گوشی نوکیا N۸، نوکیا E۷، نوکیا E۶، نوکیا X۷، نوکیا C۶-۰۱، نوکیا C۷ یا نوکیا Oro خود را تغییر شکل دهند. نوکیا بل برای نوکیا ۵۰۰ طی چند هفته‌ آتی در دسترس خواهد بود.

نوکیا بل گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به قبل دارد.
کاربران می‌توانند تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشند که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند.

ویجت‌های بزرگتر و زنده در صفحه‌نمایش اصلی همان چیزی است که برای کاربران واقعا اهمیت دارد، بنابراین آنها همیشه به‌روز خواهند ماند.

اگر کاربران بخواهند یک میانبر را از یک صفحه‌‌نمایش به صفحه‌نمایش دیگر منتقل کنند، کار بسیار ساده‌ای است. با یک فشار ممتد و کشیدن آیکون به سمت دیگر صفحه می‌توان آن را به صفحه نمایش موردنظر منتقل کرد.

علاوه بر این، رابط کاربری جدید و بهبودیافته نوکیا بل شامل امکانات جدیدی مانند برنامه‌های تصویربرداری با ضبط ویدیویی HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و مرورگری است که از لحاظ بصری پیشرفت کرده و قابلیت مرور با کیفیت بالا و مشاهده ویدیوهای وب را فراهم می‌کند.

منوها آسان شده‌اند و نوار اعلان‌ها و هشدارها برای دسترسی خیلی سریع به تنظیمات یا امکانات اصلی افزوده شده است.

نوکیا بل امروز در بیشتر بازارها شامل هند، روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، لهستان، انگلستان، آلمان، ایتالیا، ویتنام و اندونزی در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند قابلیت دسترسی به نوکیا بل در کشورخود را در صفحات نوکیا بل چک کنند.
رایموند بازدید : 358 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

بر اساس آخرين آمار سرعت GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول در تهران به طور ميانگين از 110 كيلوبيت بر ثانيه گذشته و تا پايان سال به بيش از 120 کيلوبيت بر ثانيه خواهد رسيد.
به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تعداد مشتركان GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول بيش از 10 ميليون مشترك است که اين افراد مي‌توانند MMS هم دريافت کنند.
معاون همراه اول در اين باره گفته بود: سرعت GPRS در تهران تا پايان سال به بيش از 120 کيلوبيت بر ثانيه مي‌رسد.
محمدمهدي عطوفي هم‌چنين از ارسال روزانه بيش از 100 هزار MMS در شبکه همراه اول خبر داده و اظهار كرده بود: روزانه بين 180 تا 200ميليون پيامک نيز در شبکه همراه اول ارسال مي‌شود.
به گزارش ايسنا، GPRS كه مخفف عبارت General Packet Radio Service است، اكنون در بيش‌تر تلفن‌هاي همراه در جهان وجود دارد و بخشي از مجموعه فن‌آوري‌هايي است كه براي نزديك‌تر كردن شبكه‌هاي نسل دوم تلفن همراه به كارايي شبكه‌هاي نسل سوم طراحي شده‌اند تا ‌آن‌ها را قادر سازد اطلاعات را بسيار سريع‌تر ارسال و دريافت كنند .
تلفن‌هاي GSM براي استفاده از اين فن‌آوري لازم است قبل از ارسال اطلاعات (مانند برقراري يك تماس صوتي) ارتباط ويژه‌اي را با شبكه برقرار كنند كه تا 30 ثانيه زمان مي‌برد و به محض اتصال به شبكه اطلاعات ارسال يا دريافت مي‌شوند و كاربر بايد براي مدت زماني كه آنلاين بوده پول پرداخت كند اما سرعت انتقال اطلاعات نسبتا كند است.
تلفن‌هاي همراه با اتصال به سرويس GPRS به اينترنت متصل هستند و مي‌توانند اطلاعات را فوري و با سرعت بالاتري منتقل كنند كه معمولا بين 32 تا 48 كيلوبايت بر ثانيه است و كاربر برخلاف شبكه GMS در GPRS براساس مقدار اطلاعاتي كه منتقل كرده پول پرداخت مي‌كند به علاوه مزيت اضافي GPRS اين است كه اطلاعات مي‌توانند همزمان با انجام مكالمه صوتي منتقل شوند؛ ويژگي كليدي يك شبكه نسل سوم (3G) قابليت انتقال حجم بالايي از اطلاعات در سرعت بالا است كه تا دو مگابايت بر ثانيه مي‌رسد و اعمالي نظير مكالمه ويديويي، دانلود ويديوها، مرور وب، ايميل و غيره را امكان‌پذير مي‌سازد.
GPRS مبتني بر بسته است كه در آن اطلاعات GPRS در مجموعه‌اي از بسته قرار مي‌گيرند كه مي‌توانند بر روي مسيرهاي متعددي در يك شبكه روت شوند و در نقطه دريافت مجددا به هم بپيوندند؛ خود اينترنت مثالي از شبكه‌ي اطلاعات بسته‌يي است.
سرويس GPRS براي نخستين بار امكان اتصال دائمي به اينترنت در تلفن همراه را فراهم كرد و هر سرويسي كه برروي اينترنت ثابت امروز - پروتكل انتقال فايل FTP - مرور وب، چت، اي‌ميل، تل نت انجام مي‌گيرد، در شبكه‌هاي تلفن همراه داراي سرويس GPRS قابل دسترس خواهد بود؛ اين سرويس‌ها كاربردهاي متعددي را در شبكه‌هاي GSM كه به علت محدوديت سرعت CSD موجود نبودند و طول سرويس پيام كوتاه يا همان SMS را كه 160 كاراكتر است، تسهيل مي‌كند.
كاربران براي استفاده از GPRS بايد يك تلفن همراه مجهز به امكان GPRS يا مودم آن براي لپ‌تاپ‌ها و رايانه‌هاي جيبي PDA و اشتراك در شبكه تلفن همراهي كه از GPRS پشتيباني مي‌كند، داشته باشند؛ همچنين اشتراك GPRS نيز بايد براي آن‌ها فعال شود.

رایموند بازدید : 359 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

اپراتور دوم تلفن همراه از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس در آستانه 22 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی 19 تا 22 بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.

رایموند بازدید : 287 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا - شرکت کانن 6 مدل جدید از سری A دوربین‌های خود معرفی کرد.
Canon شش محصول جدید معرفی می‌کند


شرکت کانن با معرفی ۶ مدل دوربین جدید، سری A خود را به کلی دگرگون کرد.

به گزارش ايتنا مدل‌های جدید کانن همگی دارای حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ۲۸ میلی‌متری وقابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت ۷۲۰p هستند.

مطابق گزارش انگجت، کانن با معرفی مدل‌های جدید خود اعلام کرده که سری جدید محصولات خود را به فناوری برطرف‌کننده لرزش هنگام عکاسی مجهز کرده است.

این شرکت به طرفداران خود قول داده که مدل A۴۰۰۰ IS را با بزرگنمایی اپتیکال ۸X و صفحه نمایش ۳ اینچی با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار از ماه آینده به بازار معرفی می‌کند. 
 
 
رایموند بازدید : 863 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا - همزمان با برگزاری جشنواره فانوس‌ها در چین، محققان این کشور با کیفیت‌ترین تصویر ماه را منتشر کردند.
چین دقیق‌ترین نقشه کره ماه را تهیه کرد


به گزارش شینهوا، چین اعلام کرد که به کمک کاوشگر  Chang`e -2 خود موفق به تهیه با کیفیت‌ترین نقشه از کره ماه شده است.

به گزارش ايتنا این نقشه دقیق‌ترین و کامل‌ترین نقشه‌ای است که تاکنون از سطح کره ماه تهیه شده است.
اندازه اين نقشه که از حدود ۷۰۰ تصویر تشکیل شده، برابر با مساحت یک زمین فوتبال است.

تهیه این تصویر دقیق به کمک دوربین‌ ماهواره کاوشگر Chang`e-2 از فاصله ۷ متری سطح ماه ممکن شده است.

پیش از این، دقیق‌ترین تصویری که با این فناوری از کره ماه تهیه شده بود جزئیات را از فاصله صد متری نشان می‌داد.
 
داننشمندان عقیده دارند این نقشه دقیق می‌تواند به مطالعات جغرافیایی پیرامون کره ماه به منظور ایجاد ایستگاه‌های فرود برای کاوشگرهای قمری کمک زیادی کند.
 
رایموند بازدید : 245 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- در حال حاضر نمونه‌های LED جزو پرفروش‌های بازار هستند و همچنین میزان تقاضا برای تلویزیون‌های SMART یا هوشمند نیز نسبت به ماه‌های قبل در حد قابل توجهی افزایش یافته است.
ايراني‌ها تلويزيون LED را به LCD ترجيح مي‌دهند


مريم عسگري - در حالی‌که رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری تهران از اقبال بلند تلویزیون‌های ال‌سی‌دی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر داده است، فعالان بازار و همچنین نمایندگی‌های فروش تلویزیون در برندهای مختلف از رشد تقاضا برای نمونه‌های LED و تلویزیون‌های هوشمند خبر می‌دهند و معتقدند تلویزیون‌های LCD دیگر مانند سابق رکورددار فروش بازار تلویزیون نیستند.

به گزارش ایتنا به نقل از دنیای اقتصاد، کارشناسان و فعالان بازار تلویزیون، کاهش قیمت‌ها و همچنین ارائه هدایای ضمن خرید را به خریداران، عامل موفقیت نمونه‌های LED و همچنین نمونه‌های هوشمند در بازار مي‌دانند.

این درحالی است که «ابراهیم درستی» در گفت‌وگو با موبنا اظهار كرد، به دلیل اینکه قیمت تلویزیون‌های ال‌سی‌دی کمتر از نمونه‌های ال‌ای‌دی و سه بعدی است، همچنان بیشترین میزان تقاضا مربوط به تلویزیون‌های ال‌سی‌دی است.
به گفته وی، بالا بودن بهای انواع تلویزیون‌های ال‌ای‌دی نسبت به ال‌سی‌دی باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع تلویزیون‌ها نداشته باشند و همچنین با وجود تبلیغات زیادی که برای این تلویزیون‌ها شده است، بازار این تلویزیون‌ها بی‌رونق باشد.
اما معروفی، یکی از فعالان بازار و همچنین مدیر بازاریابی بخش صوتی و تصویری شرکت ال‌جی اعلام کرده‌اند که این نمونه‌های LED هستند که در بازار فروش بالایی دارند و به نظر مي‌رسد LED‌ها توانسته‌اند تا حدودی جایگزین نمونه‌های LCD در بازار تلویزیون شوند.

اتابکی، یکی دیگر از فعالان بازار هم با بیان این مطلب که در حال حاضر به دلیل نزدیکی قیمت تلویزیون‌های LED و LCD، میزان تقاضا برای LEDها افزایش یافته است گفت، در چهار پنج ماه اخیر میزان تقاضا به سمت نمونه‌های LED رفته است و افرادی که قصد خرید یک تلویزیون ارزان قیمت دارند به سمت LCD‌ها مي‌روند.


امیری، مسئول یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات صوتی و تصویری پاناسونیک هم در این باره مي‌گوید، پاناسونیک بیشتر در حوزه نمونه‌های پلاسما فعال است و در ماه‌های گذشته هم میزان تقاضا برای نمونه‌های پلاسما و به ویژه پلاسماهای سه بعدی افزایش یافته است.

اما میزان تقاضا برای نمونه‌های LCD تا حدودی کاهش یافته است. فعالان بازار همچنین در مورد بازار تلویزیون‌های سه بعدی مي‌گویند، با وجودی که دیدن تصاویر سه‌بعدی توسط تلویزیون‌های سه‌بعدی منوط به استفاده از عینک‌های مخصوص است اما بازار این تلویزیون‌ها در شش ماه اخیر رشد کرده است و می‌توان گفت با افزایش محتوای سه‌بعدی و همچنین کاهش قیمت‌ها و عرضه عینک‌های سبک و ارزان، بازار این کالا هم با افزایش تقاضا مواجه شده است.

این در حالی است که ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری اعلام کرده است، متأسفانه در حالی که تلویزیون‌های سه‌بعدی با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای تصوير، ضخامت بسیارکم، قاب‌های ظریف، مصرف کم انرژی و طول عمر بيشتر نسبت به سایر تلویزیون‌ها در بازار عرضه شده‌اند، اما تا کنون نتوانسته‌اند مورد استقبال عموم خریداران تلویزیون قرار گیرند.

رئیس اتحادیه صوت و تصویری و لوازم یدکی تهران افزود: به مرور زمان و با کاهش قیمت تلویزیون‌های ال‌ای‌دی سه‌بعدی این نوع تلویزیون‌ها با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو مي‌شوند و در سال‌های آتی جایگزین تلویزیون‌های ال‌سی‌دی مي‌شوند.
رایموند بازدید : 323 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

موزیک ویدیوی یک دختر بچه‌ی استرالیایی در اینترنت تاکنون بیش از ۶ میلیون بازدید کننده داشته است.

 


سیتنا، "جولیت" که با موهای بلند و حرکات خشن در موزیک ویدیویی سیاه و سفید ترانه می‌خواند همه را مبهوت کرده است.
 
مادرش که این موزیک ویدئو را روی شبکه‌ی اینترنت قرار داده، می‌گوید این بیشتر یک برنامه‌ی خانوادگی بود، اما زمانی‌که هزاران پست الکترونیک در موردش دریافت کردم خیلی شگفت زده شدم.

 هم‌ اکنون تی‌ شرت‌ های منقش به عکس این دختر بچه به شدت در حال فروش است.

رایموند بازدید : 383 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

یک زوج پنسیلوانیایی محکوم به پرداخت جریمه ی جزایی به دلیل برقراری رابطه ی جنسی در اتوبوس شهری شدند. کار آنها توسط دوربین حفاظتی اتوبوس فیلم برداری شده است.
طبق گزارش پلیس، آماندا کانفر ۲۴ ساله بعدازظهر روز جمعه اواخر ماه آگوست به همراه دختر نوزادش وارد اتوبوس می شود.
همچنان که اتوبوس به سمت مونتورسویل می رود دو زندانی با نام های راندل پترسون و جاشوا شیل به آن سوار می شوند. آنها در یک برنامه کاری از طرف زندان شرکت می کرده اند که به آنها اجازه داده می شد در ساعات خاصی برای کار از زندان خارج شوند.
کانفر و پترسون ۳۲ ساله کنار یکدیگر روی صندلی عقب اتوبوس می نشینند و شیل روبروی آنها. بعد از آن کانفر کودکش را به شیل می دهد که در هنگام ارتکاب جرم نقش تماشاچی و پرستار بچه را ایفا کرده است.
بعد از آن شیل و پترسون از اتوبوس خارج می شوند و کانفر همراه دخترش آنجا می ماند. پس از آن بعد از بررسی فیلم دوربین امنیتی جرم آن دو محرز می شود.

رایموند بازدید : 297 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر نوشت: فریدون زندی دو گل برای استقلال به ثمر رساند تا این تیم در هفته بیست‌و پنجم شکست 2 بر صفر مقابل سایپا را به تساوی 2 بر 2 تبدیل کند.

به گزارش فارس ، امین منوچهری در دقیقه 35 اولین گل سایپا را وارد دروازه آبی‌پوشان کرد و 10 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، گل بعدی را نیز به نام خود ثبت کرد.

زندی 3 دقیقه بعد اختلاف را به یک گل رساند و سپس این بازیکن ایرانی متولد آلمان با به ثمر رساندن گل تساوی یک امتیاز برای نماینده ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

این تساوی استقلال را با 47 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از سپاهان، دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار داد. سپاهان در صورت پیروزی مقابل مس سرچشمه در این هفته از مسابقات صدرنشینی را پس خواهد گرفت.

آبی پوشان پایتخت  21 بهمن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت. غول‌های پایتخت در دیدار رفت میزبان هستند. تیم پیروز برای قرار گرفتن در گروه a به مصاف الاتفاق عربستان می‌رود.

ذوب آهن دوازدهمین تساوی خود را در لیگ برتر فوتسال ایران روز دوشنبه مقابل مس سرچشمه رقم زد.

این تساوی باعث شد ذوب‌آهن با 33 امتیاز و هم امتیاز با پرسپولیس دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان هشتم جدول قرار بگیرد.
.
رایموند بازدید : 243 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
عزت‌الله یوسفیان ملا در خصوص تصمیمات اخیر دولت در بازار سکه و ارز گفت: تصمیمات اخیر قطعاً تاثیر مثبتی داشته ولی دوام آن بستگی به شرایط بازار دارد.
فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به موثر بودن اقدام دولت در آرام کردن بازار گفت: اگر اقدامی برای اصلاح بازار صورت می‌گیرد، باید همه جانبه باشد.

عزت‌الله یوسفیان ملا  در خصوص تصمیمات اخیر دولت در بازار سکه و ارز گفت: تصمیمات اخیر قطعاً تاثیر مثبتی داشته ولی دوام آن بستگی به شرایط بازار دارد.

وی افزود: اگر نیاز مردم برآورده شود، قطعاً این وضعیت ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان خارج از کشور، مسافران کاری و بیماران هستند که نیاز به ارز دارند و قادر نیستند ارز دولتی بگیرند.

یوسفیان با بیان اینکه تنها یک‌بار در سال ارز دولتی به این‌گونه افراد داده می‌شود، گفت: تا زمانی که تقاضا به این صورت وجود داشته باشد و نیاز بازار تامین نشود نمی‌توان قیمت بازار را کنترل کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر اقدامی برای اصلاح بازار صورت می‌گیرد، باید همه جانبه باشد و نقصی نداشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ایران در یک مرحله 140 تن طلاخریداری کرده که اگر یک تن از این میزان تبدیل به سکه شود و به بازار بیاید تاثیر فراوانی خواهد داشت، اما متاسفانه تعادل بین ذخایر موجود و بازار برقرار نشده است.

یوسفیان با بیان اینکه افرادی که سکه را با قیمت حدود 900 هزار تومان خریده‌اند حاضر نیستند با قیمت پایین بفروشند و اگر این وضعیت تثبیت هم شود، کاهش قیمت‌ها زمان‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام دولت به تصمیم‌گیری برای ساماندهی بازار گامی به جلو بود و امیدواریم دولت واقعیت‌ها را ببیند و تصمیم بگیرد و بازار رها نشود.
رایموند بازدید : 247 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .
شب گذشته، فردوسی پور همچون همه دوشنبه شبها، پربیننده‌ترین برنامه سال‌های اخیر صدا و سیما، برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد.

به گزارش بي باک به نقل از «تابناک»، در این برنامه همان گونه که پیش‌بینی شده بود، بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌های این بازی بود.

مهمانان برنامه 90 / علی خسروی کارشناس داوری برنامه نود

خسروی کارشناس داوری برنامه نود بود که در مورد صحنه بحث انگیز گل عماد رضا به داماش عنوان کرد که گل این مهاجم صحیح بود هر چند عابدینی مدیر داماش نظر دیگری داشت . در ضمن وی اعتقاد داشت خطای بازیکن سایپا که موجب گل اول استقلال شد به اشتباه گرفته شد . همچنین گل دقیقه 90 آبی پوسان به درستی خطا اعلام شد .

مچ گیری فردوسی پور و گلایه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از عزیز محمدی

فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .

انجام حرکات منشوری در برنامه نود !
 فردوسی پور خوشحالی هواداران پرسپولیس را به انجام دادن حرکات منشوری تشبیه کرد.

در زمان پخش دوربین نود فردوسی پور آیتمی از شادی هواداران در بندر کنگان را روی آنتن برد. در این آیتم هواداران پرسپولیس مشغول شادی به دلیل پیروزی مقابل استقلال بودند که عادل در این لحظه گفت:حرکات منشوری توسط هواداران پرسپولیس!

 مرگ یک جوان اهوازی

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند. دوربین نود صحنه هایی را پخش کرد که شوکی بزرگ را به بینندگان تلویزیونی وارد کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس در دربی روز پنج شنبه یکی از جوانان اهوازی هنگام تماشای گل پیروزی بخش ایمون زاید به هوا پریده و بعد از بازگشت به زمین بی هوش شده است.

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.

شاید این حادثه یکی از تلخ ترین خوشحالی های دربی 74 باشد که منجر به مرگ یک جوان اهوازی شد.

جشن طرفداران پرسپولیس در برخی شهرها

در ادامه برنامه 90 جشن طرفداران  پرسپولیس در برخی شهرها به تصویر کشیده شد که در نوع خود جالب بود . جشن طرفداران پرسپولیس در شهرهای رامهرمز ، گجساران ، گراش ، هشتگرد ، کاشان و چند شهر دیگر دیدنی بود .

ماجرای برق ورزشگاه آزادی

دوربین برنامه نود پیش از آغاز مسابقه صحنه ای را شکار کرد که طی آن یکی از کارکنان استادیوم آزادی مشغول تعمیر دستگاه برق این استادیوم بود.

 دوربین نود صبح روز دربی هفتاد و چهارم صحنه هایی از حاشیه های پیش از آغاز مسابقه را ضبط کرده بود که پس از پخش آن در برنامه دوشنبه شب نود مشخص شد علت قطعی برق ورزشگاه آزادی در بین دو نیمه چیزی جز چشم زدن خبرنگار نود نبوده است.

در این هنگام خبرنگار نود از فرد تعمیرکار سوال که یک وقت برق استادیوم وسط مسابقه قطع نشود که همین سوال کافی بود تا بین دونیمه مسابقه برق استادیوم آزادی قطع شود.

مصاحبه تند مهدی رحمتی

در ادامه عادل مصاحبه مهدی رحمتی را پخش کرد که از برنامه ریزی سازمان لیگ و عزیز محمدی شدیدا گله مند بود .

حرفهای فتح الله زاده در 90

فتح الله زاده مهمان تلفنی برنامه 90 بود و اعتقاد داشت بازیکنان این تیم چشم خوردند ! و میداودی هم مصدوم است و منتظر بعد از گرفتن ام آر آی از وضعیت وی آگاه شویم .

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود / پرسش نظرسنجی در مورد بهترین بازیکن دربی بود؟

نظرسنجی نود نیز درباره نتیجه دربی هفتاد و چهارم بهترین بازیکن دربی بود که در پایان نزدیک 75 درصد هواداران ایمون زائد را برترین بازیکن در بی خواندند و حدود 25 درصد استقلال به فریدون زندی رأی دادند . در این نظرسنجی حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر شرکت کردند .

البته فردوسی‌پور قصد داشت از ایمون زائد مهاجم سه گله پرسپولیس در دربی برای برنامه دیشب دعوت کند اما از آنجایی که سرخپوشان سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی خواهند رفت زائد این دعوت را رد کرد .

این برنامه در ساعت 2 و 35 دقیقه بامداد به پایان رسید .
رایموند بازدید : 258 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
 نماینده اتحادیه اروپا در چین تاکید کرد چین دومین اقتصاد بزرگ جهان امسال به بزرگترین بازار صادراتی اروپا تبدیل خواهد شد.
 
 به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ مارکوس ادرر پس از دیدار و گفتگو با ون ژیابائو نخست وزیر چین تاکید کرد با توجه به تصمیم دولت پکن برای افزایش تقاضا و مصرف داخلی چین امسال با پشت سر گذاشتن امریکا به بزرگترین بازار صادراتی اتحادیه اروپا تبدیل خواهد شد.

 بر اساس این گزارش اظهارات این مقام اروپایی در حالی است که بحران مالی و بدهی منطقه یورو به شدت موجب نگرانی مقامهای چینی شده است . وی افزود آمارهای اقتصادی و تجاری نشان می دهد چین می تواند امسال به بزرگترین بازار صادراتی چین تبدیل شود . روند صادرات اروپا به چین طی ماههای آینده بیشتر از واردات از این کشور خواهد بود .

 بر این اساس اروپا هم اکنون بزرگترین بازار صادراتی کالاهای چینی است و چین به شدت به صادرات به بازارهای اروپایی وابسته است. تشدید بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو طی ماههای اخیر موجب افت شدید صادرات چین شده است .

 چین قصد دارد طی سال 2012 میلادی تمرکز کمتری بر صادرات داشته باشد و توجه اصلی خود را به رشد تقاضا و مصرف داخلی معطوف کند . رشد اقتصادی چین طی سال گذشته به کمتر از 9.2 د صد رسیده است این رقم در سال 2010 به بیش از 10.4 درصد رسیده بود .

رایموند بازدید : 302 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 10:38 ق.ظ



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر صابری‌زفرقندی افزود: برای جمع‌بندی نظرات کارشناسی در این زمینه، جلسه‌ای با برخی فعالان و صاحب‌نظران حوزه درمان اعتیاد در بخش‌های دولتی و خصوصی تشکیل و مقرر شد تا روند تبدیل قرص متادون به شربت در مراکز درمانی به‌صورت تدریجی انجام شود، در این صورت امکان ارزیابی و رفع اشکالات احتمالی در روند این تبدیل برای کارشناسان امر فراهم می‌شود.

مدیرکل درمان و حمایتهای اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: بنابر دغدغه‌های حوزه نظارت بر مراکز درمان اعتیاد و از جمله وزارت بهداشت مبنی بر خطر نشت داروهای آگونیست مثل متادون به بازار مصرف غیرقانونی یا احتمال سوءمصرف داروها، معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت با دستورالعملی تمامی مراکز درمانی را مکلف کرد تا از اول بهمن ماه صرفاً از ترکیب شربت متادون برای درمان اعتیاد استفاده کنند.
 
به گفته وی این روند در یک دوره زمانی 6 ماهه تا یکساله صورت خواهد گرفت.
رایموند بازدید : 257 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 11:13 ق.ظ



 به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در مورد رد طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در صحن علنی قرائت شد.

کمیسیون قضائی به دلیل ملاحظات سیاسی و امنیتی کلیات آن را مورد تصویب قرار نداده و این طرح را رد کرده بود.

این گزارش ب دلیل اصرار نمایندگان برای حل مشکلات تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شد و کلیات این طرح با 151 رای موافق، 6 رای مخالف، 12 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات طرح گفت: این طرح برای بررسی جزئیات به کمیسیون می‌رود، کمیسیون حقوقی و قضائی توجه داشته باشند که نمایندگان خواستار حل این مشکل هستند.

وی افزود: باید وضعیت کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی به مردان خارجی مشخص شود زیرا این کودکان از سن 18 به بالا مخیر هستند که تابعیت ایرانی داشته باشند اما برای قبل از آن سن باید وضعیت این کودکان مشخص شود.

در صورت تصویب نهایی این طرح فرزندان متولد از مادر ایرانی و پدر خارجی که مطابق ماده 1060 قانون مدنی با اخذ مجوز ازدواج نموده‌اند ایرانی محسوب می‌شوند.

طبق تبصره یک این ماده فرزندانی که پیش از تصویب این قانون از مادر ایرانی و پدر خارجی متولد شده باشند به تابعیت ایران پذیرفته می‌شوند.

در این موارد وزارت کشور پس از اخذ مدارک مثبته وقوع عقد شرعی نسبت به صدور پروانه ازدواج موضوع ماده 1060 اقدام می‌نماید.

همچنین بر اساس تبصره دو این طرح نحوه اشتغال به مشاغل حاکمیتی و دولتی اشخاصی که طبق این قانون به تابعیت جمهوری اسلامی ایران پذیرفته می‌شوند طبق آیین‌نامه‌ای ظرف شش ماه از تاریخ تصویب این قانون توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه تدوین می شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

رایموند بازدید : 243 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 10:35 ق.ظ



به گزارش خبرگزاری مهر، این دارو که برای درمان انواع سرطان کاربرد داشته و علاوه بر سمیت برای سلولهای بدن، سمیت شدید قلبی را داراست که با استفاده از تولید آن به وسیله فن آوری نانو و به شکل لیپوزومال دارای دو ویژگی عمده است که اولا سبب کاهش عوارض عمومی و کاهش مسمومیت قلبی می شود. ثانیا میزان نفوذ آن به بافت سرطانی بدن افزایش یافته در صورتیکه میزان نفوذ آن به بافت های سالم بدن کاهش می یابد.

میزان مصرف این دارو در کشور به استناد آخرین آمار وزارت بهداشت، در نوع غیر لیپوزومال آن 220 هزار عدد به ارزش 34 میلیارد ریال و در نوع لیپوزومال آن (نانودارو) 120 عدد به ارزش 1.5 میلیارد ریال بوده است که به دلیل عوارض شدید نوع غیر لیپوزومال و گرانی نوع لیپوزومال و نیز محدودیت های مربوط به واردات این دارو، منجر به راه اندازی خط تولید انبوه این دارو در کارخانه سبحان انکولوژی شهر رشت شد.

بهره برداری از خط تولید انبوه این نانودارو یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در روز چهارشنبه مورخ 19/11/90 در محل کارخانه و با حضور مسئولان کشوری و لشگری انجام خواهد پذیرفت.

رایموند بازدید : 308 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

خط هوايي ارزان‌قيمت ايرآسيا اعلام کرد که تا 14 سال آينده 275 فروند هواپيما از شرکت هواپيماسازي ايرباس تحويل خواهد گرفت.

به گزارش ايسنا، توني فرناندز ـ رييس و مديرعامل خط هوايي ايرآسيا ـ گفت: ما قصد داريم تا با هدف توسعه ناوگان هوايي خود طي 14 سال آينده 275 فروند از مدل‌هاي شرکت ايرباس تحويل بگيريم.

وي تصريح کرد: از اين ميزان 200 فروند هواپيماي ايرباس a320neo با قيمت 18 ميليارد دلار خواهد بود و مابقي 75 فروند را ايرباس a320 معمولي با بهاي هشت ميليارد دلار تشکيل خواهد داد.

ناوگان هوايي ايرآسيا به عنوان يکي از برترين خطوط هوايي ارزان‌قيمت جهان در حال حاضر متشکل از 58 فروند هواپيماي ايرباس a320 در مالزي، 22 فروند در تايلند، 18 فروند در اندونزي و دو فروند در فيليپين است.

آمارهاي منتشره نشان مي‌دهند که طي سال گذشته ميلادي 29 ميليون و 860 هزار نفر با هواپيماهاي خط هوايي ايرآسيا جابجا شده‌اند که اين ميزان در سال پيش از ان برابر با 25 ميليون و 681 هزار نفر بود.

رایموند بازدید : 256 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

یک عروس و داماد که برای رسیدن به جشن عروسیشان در ترافیک سنگین بزرگراه رسالت (شرق به غرب) گیر افتادند، با رها کردن خودروی خود تصمیم گرفتند برای رسیدن به مراسم، بقیه مسیر را با مترو طی کنند.

خبرنگار «آتی» که به طور اتفاقی به این زوج جوان برخورد، ماجرا را از آقای داماد جویا شد. وی گفت: ترافیک بزرگراه آنقدر سنگین بود که ما دوازده شب هم به مراسم که در هتل المپیک هم بود نمی رسیدیم. به ناچار ماشین را نزدیک ایستگاه مصلی رها کرده و وارد مترو شدیم. آنقدر با حراست مترو گفتگو کردیم تا بالاخره راضی شد ما را راه بدهد. حالا هم اینجا هستیم.

عروس خانم ۲۹ ساله که بسیار مضطرب بود توان گفتگو نداشت. داماد ۳۰ ساله با تمام قوا مواظب بود کسی از آنها عکس و فیلم نگیرد. آقای داماد فقط اجازه گرفتن عکسی این چنینی را به خبرنگار  داد!

 

 

 

رایموند بازدید : 253 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

یک زن، نخستین قاتل سریالی انگلیس+‌تصویر

نخست قاتل سریالی انگلیسی، "ماری آن کاتون"، کسی است که ۲۱ تن از جمله مادر، فرزندان و همسران خود را کشته است.

گروه جهان- نخست قاتل سریالی انگلیسی، "ماری آن کاتون"، کسی است که 21 تن از جمله مادر، فرزندان و همسران خود را کشته است.
به گزارش قانون به نقل از میل‌آنلاین، آن ماری کاتون پس از دستگیری در سال 1873 میلادی در زندانی در "دورهام" اعدام شد.
کاتون که در آن زمان به "بیوه سیاه" مشهور شده بود به عنوان همسر، مادر، دوست و پرستار حدود 21 تن را مسموم و کشت.
گفته شده که کاتون متهم شده بود که هشت فرزند تنی خود، هفت فرزند ناتنی، مادر، سه همسر، یک دوست و نامزد خود را کشته است.

منزل ماری در سال 1873، ماری در این منزل بازداشت شد.

رایموند بازدید : 239 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
پزشکان مکزیکی به همراه متخصصان مواد منفجره، نارنجکی را از صورت یک زن خارج کردند.

به گزارش برنا، زنی 32 ساله در ایالت «سینالوای» مکزیک هنگام فروختن غذاهای دریایی در کنار خیابان بر اثر اصابت نارنجک بیهوش شد.

بر اساس گزارش دیلی میل، پزشکان با استفاده از توموگرافی و اشعه ایکس دریافتند یک نارنجک منفجر نشده در بین استخوان‌های بالایی و پایینی آرواره این زن جای گرفته است.

این پزشکان به کمک متخصصان مواد منفجره به منظور جلوگیری از انفجار این نارنجک، بلافاصله اقدام به انجام عمل جراحی روی این بیمار کردند.

این تیم پزشکی پس از انجام 4 ساعت عمل جراحی، موفق به خارج کردن نارنجک از صورت این زن شد.

این بیمار بر اثر اصابت این نارنجک نیمی از دندان‌هایش را از دست داد و صورتش به دلیل بخیه بزرگ از شکل طبیعی خود خارج شد.
رایموند بازدید : 279 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

132621640213222 رسوایی جدید برای خواننده مشهور ایرانی + تصویر

به گزارش پانا، طرفداران محسن یگانه در یک موضع گیری اعلام کرده بودند که برای آنها باور کردنی نیست قطعات پرطرفدار آلبوم های رسمی این خواننده «کاور» است. خواسته آنها هم این بود که فقط در صورت معرفی اصل آثار راضی می شوند و از مواضع خود کوتاه می‌آیند. قطعا هنر محسن یگانه در کنار هم قرار دادن خط ملودی های مختلف و میکس آنها و بوجود آوردن ملودی های تاثیر گذار در البوم هایش، بسیار قابل توجه و قابل احترام است.
حدود یک سال پیش سایت فارس کیدز در اقدامی جالب توجه حدود ۱۵۰ قطعه از آثار بزرگان موسیقی کشور را همراه با اصل آن قطعات ( قطعات خارجی ای که از سوی بزرگان موسیقی داخلی بدون ذکر منبع کاور شده بودند و ملودی هایشان به نام آقایان خواننده ها و آهنگسازان داخلی سند خورده بود) در فایلی واحد و با حجم نزدیک به ۵۰۰ مگابایت، منتشر کرد تا اعتبار بسیاری از بزرگان موسیقی کشور زیر سوال رود و موسیقی پاپ در آستانه یک آبروریزی بزرگ قرار بگیرد. به دو روز نکشید که کل این فایل از روی خروجی این سایت حذف شد.
علی جهان دیده ، مدیر آن سایت درباره آن روز و آن فایل جنجالی می گوید : « تقریبا همه خواننده هایی که از آنها در این فایل به نوعی قطعه ای وجود داشت تماس گرفتند و التماس می کردند که آنرا از روی خروجی سایت برداریم. بعضی ها که تعداد قطعات شان زیاد بود حتی به گریه افتاده بودند. آنها دیده بودند که دیگر چاره ای جز قبول همه اتهامات ندارند و مجبورند به اشتباه شان اعتراف کنند. قطعات کاور با صدای آنها خوانده و منتشر شده بود و نام خودشان به عنوان آهنگساز ذکر شده بود و انتشار این فایل به نوعی حقایق را بازگو می کرد. فشارها از سوی خواننده ها بروی ما بیشتر شد و بعد که دیدیم هنرمندان موجه و بزرگ داخلی با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که آن فایل را برداریم، دیگر به احترام آنها کل آن قطعات را حذف کردیم.»

* آن سایت مخوف
شاید در این بین این سوال برایتان مطرح شده باشد که بزرگان داخلی چطور و از چه طریقی به ملودی های آثار خوب جهانی که کمتر شنیده می شوند دسترسی پیدا می کنند. جواب این سوال را یکی از خواننده های پر آوازه داخلی اینگونه می دهد:« یک سایت یونانی هستش که من به تازگی متوجه شده ام بسیاری از خواننده های داخلی و موزیسین های داخل کشور با آن ارتباط دارند. این سایت ( متاسفانه به دلایلی نمی توانیم نام کامل سایت را ذکر کنیم ولی اگر به صورت اختصاری بخواهیم به آن اشاره کنیم آدرسش می شود : «G.m.com») برای عضو گیری اش پول ناچیزی دریافت می کند و پس از اینکه در آن ثبت نام به عمل آمد و تائید می شود که عضو ثبت نام شده از خواننده ها و آهنگسازان و موزیسین های به نام یک کشور است ، هر هفته دو خط ملودی ۳۰ ثانیه ای برای او ارسال می شود و در صورتی که مورد توجه طرف ایرانی قرار گرفت در ازای در یافت ۱۰ دلار ملودی اصلی برای او ایمیل می شود. البته نام خواننده و نام قطعه ای که این ملودی مختص آن بوده و نام آلبومی که این قطعه در آن گنجانده شده هم به همراه ملودی فرستاده می شود ولی طرف ایرانی معمولا یا آن ملودی را خودش می خواند و با گذاشتن ترانه فارسی روی آن ، در آلبوم اش قرار می دهد و یا آنرا با قیمتی در حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان به خواننده های دیگر می فروشد! در هر دو حالت هم در برابر نام آهنگساز این قطعه، نام خود طرف ایرانی ذکر می شود! اتفاقی که قطعا حرفه ای نیست ولی به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور شاهد اش هستیم.

* عرف نادرست
«کاور کردن» مترادف استفاده از ملودی و آهنگ قطعات دیگر با ایجاد برخی تغییرات کوچک در خط ملودی آن است که البته در نگاه جهانی، اتفاقی مرسوم و متداول است. بسیاری از جوانانی که عشق موسیقی دارند یا حتی خواننده‌های سرشناس، آثار جاودان بزرگان موسیقی را «کاور » می‌کنند و بخش هایی از ملودی آن را با ذکر منبع و مشخصات قطعه اصلی، انتخاب و در آثار خودشان اجرا می کنند. توجه داشته باشید که «کاور کردن» فرقی بنیادین با «بازخوانی قطعات» دارد و به هیچ وجه نباید این دو مفهوم را با هم اشتباه گرفت.

در ایران مفهومی که از «کاور کردن» در ذهن اهالی موسیقی است، بیشتر اوقات با واکنش‌های منفی رو به رو می‌شود. یعنی مخاطبان خواننده‌ای به محض اینکه بفهمند قطعه‌ای از آن خواننده ، کپی برابر اصل ملودی یک خواننده دیگر است، دیگر کوتاه بیا نیستند و با هجوم به سایت های هواداری آن خواننده حسابی از خجالت او در می آیند. برای همین است که ستاره های موسیقی داخلی خیلی کم پیش می‌آید که در معرفی آثارشان در شناسنامه آلبوم ، منبع ملودی هایشان را معرفی کنند و با توجه به اینکه ایران شامل قانون کپی رایت نیست، هنرمندان داخلی به راحتی ملودی ها را به اسم خود در شناسنامه آلبوم می زنند و برای خودشان آوازه و اعتبار کسب می‌کنند

رایموند بازدید : 287 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

Mohsen Y محسن یگانه ممنوع الکار شد

  محسن یگانه خواننده جوان پاپ کشور به دلیل شکایت علی چراغعلی تهیه کننده و مدیر برنامه این خواننده ممنوع الکار شده است .

علی چراغعلی درباره ممنوع الکارشدن محسن یگانه گفت : محسن یگانه به دلیل شکایت من در حال حاضر ممنوع الکار شده است که  این اتفاق مراحل قانونی خود را سپری می کند .

وی خاطر نشان کرد : نزدیک به یک و سال نیم پیش شکایتی را از این خواننده داشتیم که پس از این شکایت دفتر موسیقی تصمیم بر آن گرفته است این خواننده را ممنوع الکار کند .

دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز ممنوع الکار شدن این خواننده را تایید کرده است .
رایموند بازدید : 512 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

در این مقاله تصمیم داریم که به بررسی ۱۰ مورد از مشکلاتی که باعث می­شوند بازدید کنندگان جزئی وب سایت به مشتریان دائمی آن تبدیل شوند بپردازیم و این کار را بر مبنای تحقیق QuBit انجام خواهیم داد.

* قیمت گذاری:

به طور حتم قیمت گذاری، موضوع بسیار مهمی در تصمیم گیری برای خرید آنلاین یک مشتری است. شفافیت و در دسترس بودن برای جهان خرده فروشی بسیار اهمیت دارد زیرا خرید مقایسه­ای در اینترنت در قیاس با خریدی که در دنیای واقعی وجود دارد، بسیار ساده­تر است. QuBit در این مورد عبور از قیمت­های قبلی و تمرکز بر جریان فعلی بازار را برای به دست آوردن رضایت مشتریان آگاه از قیمت، به شما پیشنهاد می­کند.

* شرح محصول:

بیشتر از ۱۲ درصد بازخوردهای منفی مشتریان به این باز می­گردد که توصیف شفاف و کاملی از یک محصول وجود ندارد. شرح یک محصول باید به اندازه کافی دقیق باشد تا بتواند به جایگزین مناسبی برای خرید و فروش در فضای حقیقی تبدیل شود. این موضوع در رابطه با خرده فروشان مد اهمیت بیشتری پیدا می­کند. به عنوان نمونه در لیست اطلاعاتی که در شرح کالای این فروشگاه­ها قرار می­گیرد باید خیلی صریح به مواردی مانند مواد به کار رفته در تولید محصول، اصل کالا، رنگ، اندازه و جزئیات ظاهری آن اشاره کرد.

* اطلاعات موجودی:

در دسترس بودن محصولات مرتبط به بازدید کنندگان وب سایت، در اوایل عملیات خرید، اهمیت دارد. اگر یک محصول خارج از موجودی انبار بوده و در دسترس نباشد باعث می­شود که انگیزه مشتریان برای خرید از بین رفته و تمایلی برای ادامه گشت و گذار در فروشگاه را نداشته باشند. شاید خوب باشد که برای جلوگیری از این اتفاق همیشه گزینه­ای به مشتری نمایش داده شود تا با استفاده از آن بتواند بفهمد که چه زمانی کالای مورد انتخابش در دسترس خواهد بود یا چه زمانی نمی­تواند به دلیل موجود نبودن آن کالا، آن را انتخاب کند.


بقیه در ادامه مطلب:

رایموند بازدید : 286 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

فروتل برای تشویق همکاران قدیمی و فعال برای شروع کسب و کاری مستقل امکان ویژه ای به شرح زیر را قرار داده است.

- همکار قدیمی همکاری است که بیشتر از 3ماه شروع فعالیت همکاری وی در فروتل گذشته باشد.
- همکار فعال همکاری است که بیشتر از 100 هزار تومان در ماه درآمد از فروتل داشته باشد.

همکارانی که کالایی برای فروش دارند یا می توانند با فروشندگان دیگر صحبت کرده تا محصولات دیگران را بفروش رسانند و می خواهند عضو سیستم فروش پستی شوند می توانند با استفاده از لینک طلایی جذب فروشنده پنلشان عضو شوند که برای همکاران 25 درصد تخفیف داده می شود

حق عضویت سالانه فروتل 100 هزار تومان است که 50 هزار تومان آن به پست شهر فروشنده تعلق دارد.
برای همکاران با تخفیف 25 درصدی حق عضویت سالانه 75هزار تومان است.
سایت فروشگاه به همراه سیستم تبلیغاتی اختصاصی و عمومی فروتل نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

روزانه ده ها هزار سفارش از طریق سیستم فروش پستی در ایران به دست مشتری می رسد و شما نیز می توانید به عنوان فروشنده در هر جای ایران که هستید فروش خود را شروع کنید و درآمد مناسبی از این طریق داشته باشید.

فروتل در زمینه تبلیغات محصولات نیز علاوه بر فروش توسط خودتان همکاری می نماید.
در ضمن سایت فروشگاهی رایگان با دامنه اختصاصی نیز به فروشندگان هدیه داده می شود که به پنل پستی آنها متصل است
پشتیبانی آنلاین سایت www.frotel.com هم آماده پاسخگویی سوالات شما در زمینه فروش پستی محصولات می باشد

دقت نمایید که در صورتیکه می خواهید ثبت نام نمایید حتما از لینک طلایی جذب فروشنده پنل همکاری خود که در بخش روشهای کسب درآمد می باشد وارد فرم ثبت نام شوید تا 25 درصد تخفیف مشمول شما شود که می توانید یا 75هزار تومان را واریز نمایید یا پس از واریز 100 هزار تومان حق عضویت 25هزار تومان مجددا به حساب شما برگشت داده شود.

رایموند بازدید : 297 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

پذيرش فروشندگان از سراسر ايران


سيستم گسترده تبليغات ، بازاريابي و فروش فروتل با همكاري ويژه پست جمهوري اسلامي ايران جهت ارائه خدمات فروش پستي و دريافت وجه پس از تحويل (COD) و همچنين پرداخت در لحظه خريد و با داشتن قوي ترين تيم مديريت و برنامه نويسي و برترين سرويس و نرم افزار پستي COD و با كمك ده ها هزار بازارياب در سراسر ايران و هزاران سايت و ده ها هزار وبلاگ اينترنتي ، آماده ارائه خدمات به توليدكنندگان و فروشندگان محصولات مختلف در سرتاسر ايران مي باشد. 

سرويس پستي COD فروتل با همكاري مستقيم
پست جمهوري اسلامي ايران


پس از قرارداد با فروتل ، شركت پست شهر شما به صورت روزانه بسته هاي پستي و سفارشات را جمع آوري و در سراسر نقاط ايران توزيع خواهد كرد و فروتل مبالغ اخذ شده توسط پست را در كمترين زمان با شما تسويه خواهد كرد.



بقیه در ادامه مطلب:

رایموند بازدید : 279 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

عضويت در سيستم همكاري و كسب درآمد از فروتل براي تمامي افراد در ايران و سراسر جهان آزاد است و هر فردي با هر مقدار دانش و توانائي مي تواند از سايت فروتل درآمد بسيار مناسبي كسب كند.در سيستم كسب درآمد از فروتل شما به ازاي بازاريابي و تبليغات براي كالاهاي مجازي كه در اين سيستم وجود دارد، درآمد خواهيد داشت همچنين در زمينه جذب فروشنده و يا همكاري هاي تبليغاتي گسترده تر مي توانيد با ما همكاري دائمي داشته باشيد و به مرور و با همكاري مداوم و حرفه اي شدن در اين كار ماهانه درآمد مناسبي خواهيد داشت و مي توانيد اين كار را به عنوان يك شغل پردرآمد حتي در منزل براي خود در نظر بگيريد كه زمان زيادي هم از وقت شما را نمي گيرد.

         چطور مي توانيد از فروتل درآمد داشته باشيد ؟!!

دو روش كسب درآمد از طريق فروتل:
  1. روش اول) تبليغ و فروش مستقيم محصولات فروتل و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضاي اينترنت
        مراحل :
    عضويت در سيستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهاي تبليغ ارائه شده در پنل كاربريتان
    خريد محصولات فروتل توسط مشتريان از طريق لينك متعلق به شما كه در پنل كاربريان قرار دارد
    واريز پورسانت به حساب بانكي شما دو بار در ماه (كليه تراكنش ها و خريدهاي مشتريان كه از طريق لينك شما انجام گرفته باشد در پنل كاربريتان قابل رهگيري مي باشد و امكانات كاملي براي كنترل صحت فعاليتها در اختيار شما قرار داده شده است)
  2. روش دوم) درآمد از طريق جذب فروشنده و استفاده از مشوقها و پاداشهاي فروتل
روشهاي فوق به صورت كلي بيان گرديد و براي اطلاع از جزئيات بايستي عضو سيستم شده و بخش هاي مختلف پنل كاربريتان را مورد بررسي و مطالعه قرار دهيد.
روشهايي كه شما مي توانيد از هر كدام از آنها به تنهايي و يا با هم براي تبليغات و بازاريابي و كسب درآمد استفاده نمائيد به شرح زير است :
تبليغ محصولات يا خدمات در سايت و يا وبلاگ خودتان (دانش فني زيادي لازم ندارد و ما به شما در اين زمينه كمك مي كنيم) يا تبليغات از طريق ايميل ، تبليغات در گروه هاي ياهو و گوگل و سايتهاي متنوع اينترنتي مشابه ايستگاه و غيره ، تبليغات در اتاقهاي چت ياهو و غيره ، تبليغات به وسيله بازاريابي در سطح شهر ، تبليغات تلفني ، استفاده از پوستر و بروشور و يا هر روش ديگر كه خودتان براي تبليغات مناسب ديديد و يا هر روش تبليغي كه ابداع كنيد و ما هم در پيشرفت كارتان به شما كمك مي كنيم.

نكات مهم در تكميل فرم ثيت نام در سيستم كسب درآمد:

1) شماره حساب بانكي شما حتماً سيباي ملي يا سپهر صادرات باشد و در صورت امكان شماره 14 رقمي كارت را نيز براي واريز كارت به كارت وارد نمائيد. اگر كارت سيبا يا سپهر نداريد لطفاً جهت افتتاح حساب اقدام نمائيد تا واريزيها براي شما سريعتر انجام گيرد.
2) پس از پايان عضويت ، حساب شما بلافاصله فعال مي شود و ايميل فعال سازي براي شما ارسال مي شود، لطفاً قسمت Bulk ايميل خود را نيز ملاحظه كنيد چون احتمال دارد ايميل فعال سازي به اين قسمت برود.

3) پس از اتمام عضويت شما مي توانيد وارد پنل خود شده و كسب درآمد خود را آغاز نمائيد.

ثبت نام

رایموند بازدید : 286 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

همکاری در فروش ملی مارکت
چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با سیستم ملی مارکت همکاری متقابل داشته باشید و درآمد ماهیانه قابل توجهی را کسب نمایید. سیستم ملی مارکت نیز امکانات و محصولات متنوعی را برای شما آماده کرده است تا به راحتی به هدف کسب درآمد خود نزدیک شوید.
از جمله امکانات و مزایای سیستم همکاری در فروش ملی مارکت:
1- دارای محصولات متنوع و جدید با پورسانت 45%
2- پرداخت 50% سفارشات ارسالی و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3- تسویه حساب در هر زمان و مبالغ بالای پنج هزار تومان
4- سیستم زیر مجموعه گیری قدرتمند و پرداخت 10% پورسانت سفارشات زیر مجموعه
5- پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
6- دارای کد های متنوع همانند کد پست ثابت و ایمیل
7- پیگیری سفارشات شما و ارسال آن ها طی 36 ساعت
8- دارای قالب های متنوع و قابلیت سفارشی سازی قالب فروشگاه
و....
همکاری در فروش ملی مارکت
 
رایموند بازدید : 380 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی ادی باکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 7 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 3 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...

تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه گذاریست!

بنر ثبت نام:


ادی باکس
رایموند بازدید : 299 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی سحرباکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 111 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 22 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 9 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...

تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه گذاریست!

بنر ثبت نام:


سحرباکس
رایموند بازدید : 385 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی نت باکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 21 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 9 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...

تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه گذاریست!

بنر ثبت نام:


نت باکس
رایموند بازدید : 589 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی پولباکس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 21 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 9 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...

تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه گذاریست!

بنر ثبت نام:


پولباکس

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای کسب دارمد از اینترنت ساخته شده وهمچنین اخبار های روز دنیا را می توانید دراین سایت مشاهده کنید.کپی ازمطلب های سایت باذکر منبع ازاد است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 7,070
  • بازدید کلی : 83,178
  • پیچ رنگ گوگل