loading...
از اینترنت کسب درامد کنید(ایران مانی)
پیشنهاد ما به شما(ثبت نام در توباکس)
لینک باکس ها
رایموند بازدید : 247 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .
شب گذشته، فردوسی پور همچون همه دوشنبه شبها، پربیننده‌ترین برنامه سال‌های اخیر صدا و سیما، برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد.

به گزارش بي باک به نقل از «تابناک»، در این برنامه همان گونه که پیش‌بینی شده بود، بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌های این بازی بود.

مهمانان برنامه 90 / علی خسروی کارشناس داوری برنامه نود

خسروی کارشناس داوری برنامه نود بود که در مورد صحنه بحث انگیز گل عماد رضا به داماش عنوان کرد که گل این مهاجم صحیح بود هر چند عابدینی مدیر داماش نظر دیگری داشت . در ضمن وی اعتقاد داشت خطای بازیکن سایپا که موجب گل اول استقلال شد به اشتباه گرفته شد . همچنین گل دقیقه 90 آبی پوسان به درستی خطا اعلام شد .

مچ گیری فردوسی پور و گلایه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از عزیز محمدی

فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .

انجام حرکات منشوری در برنامه نود !
 فردوسی پور خوشحالی هواداران پرسپولیس را به انجام دادن حرکات منشوری تشبیه کرد.

در زمان پخش دوربین نود فردوسی پور آیتمی از شادی هواداران در بندر کنگان را روی آنتن برد. در این آیتم هواداران پرسپولیس مشغول شادی به دلیل پیروزی مقابل استقلال بودند که عادل در این لحظه گفت:حرکات منشوری توسط هواداران پرسپولیس!

 مرگ یک جوان اهوازی

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند. دوربین نود صحنه هایی را پخش کرد که شوکی بزرگ را به بینندگان تلویزیونی وارد کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس در دربی روز پنج شنبه یکی از جوانان اهوازی هنگام تماشای گل پیروزی بخش ایمون زاید به هوا پریده و بعد از بازگشت به زمین بی هوش شده است.

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.

شاید این حادثه یکی از تلخ ترین خوشحالی های دربی 74 باشد که منجر به مرگ یک جوان اهوازی شد.

جشن طرفداران پرسپولیس در برخی شهرها

در ادامه برنامه 90 جشن طرفداران  پرسپولیس در برخی شهرها به تصویر کشیده شد که در نوع خود جالب بود . جشن طرفداران پرسپولیس در شهرهای رامهرمز ، گجساران ، گراش ، هشتگرد ، کاشان و چند شهر دیگر دیدنی بود .

ماجرای برق ورزشگاه آزادی

دوربین برنامه نود پیش از آغاز مسابقه صحنه ای را شکار کرد که طی آن یکی از کارکنان استادیوم آزادی مشغول تعمیر دستگاه برق این استادیوم بود.

 دوربین نود صبح روز دربی هفتاد و چهارم صحنه هایی از حاشیه های پیش از آغاز مسابقه را ضبط کرده بود که پس از پخش آن در برنامه دوشنبه شب نود مشخص شد علت قطعی برق ورزشگاه آزادی در بین دو نیمه چیزی جز چشم زدن خبرنگار نود نبوده است.

در این هنگام خبرنگار نود از فرد تعمیرکار سوال که یک وقت برق استادیوم وسط مسابقه قطع نشود که همین سوال کافی بود تا بین دونیمه مسابقه برق استادیوم آزادی قطع شود.

مصاحبه تند مهدی رحمتی

در ادامه عادل مصاحبه مهدی رحمتی را پخش کرد که از برنامه ریزی سازمان لیگ و عزیز محمدی شدیدا گله مند بود .

حرفهای فتح الله زاده در 90

فتح الله زاده مهمان تلفنی برنامه 90 بود و اعتقاد داشت بازیکنان این تیم چشم خوردند ! و میداودی هم مصدوم است و منتظر بعد از گرفتن ام آر آی از وضعیت وی آگاه شویم .

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود / پرسش نظرسنجی در مورد بهترین بازیکن دربی بود؟

نظرسنجی نود نیز درباره نتیجه دربی هفتاد و چهارم بهترین بازیکن دربی بود که در پایان نزدیک 75 درصد هواداران ایمون زائد را برترین بازیکن در بی خواندند و حدود 25 درصد استقلال به فریدون زندی رأی دادند . در این نظرسنجی حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر شرکت کردند .

البته فردوسی‌پور قصد داشت از ایمون زائد مهاجم سه گله پرسپولیس در دربی برای برنامه دیشب دعوت کند اما از آنجایی که سرخپوشان سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی خواهند رفت زائد این دعوت را رد کرد .

این برنامه در ساعت 2 و 35 دقیقه بامداد به پایان رسید .
رایموند بازدید : 258 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
 نماینده اتحادیه اروپا در چین تاکید کرد چین دومین اقتصاد بزرگ جهان امسال به بزرگترین بازار صادراتی اروپا تبدیل خواهد شد.
 
 به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ مارکوس ادرر پس از دیدار و گفتگو با ون ژیابائو نخست وزیر چین تاکید کرد با توجه به تصمیم دولت پکن برای افزایش تقاضا و مصرف داخلی چین امسال با پشت سر گذاشتن امریکا به بزرگترین بازار صادراتی اتحادیه اروپا تبدیل خواهد شد.

 بر اساس این گزارش اظهارات این مقام اروپایی در حالی است که بحران مالی و بدهی منطقه یورو به شدت موجب نگرانی مقامهای چینی شده است . وی افزود آمارهای اقتصادی و تجاری نشان می دهد چین می تواند امسال به بزرگترین بازار صادراتی چین تبدیل شود . روند صادرات اروپا به چین طی ماههای آینده بیشتر از واردات از این کشور خواهد بود .

 بر این اساس اروپا هم اکنون بزرگترین بازار صادراتی کالاهای چینی است و چین به شدت به صادرات به بازارهای اروپایی وابسته است. تشدید بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو طی ماههای اخیر موجب افت شدید صادرات چین شده است .

 چین قصد دارد طی سال 2012 میلادی تمرکز کمتری بر صادرات داشته باشد و توجه اصلی خود را به رشد تقاضا و مصرف داخلی معطوف کند . رشد اقتصادی چین طی سال گذشته به کمتر از 9.2 د صد رسیده است این رقم در سال 2010 به بیش از 10.4 درصد رسیده بود .

رایموند بازدید : 302 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 10:38 ق.ظ



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر صابری‌زفرقندی افزود: برای جمع‌بندی نظرات کارشناسی در این زمینه، جلسه‌ای با برخی فعالان و صاحب‌نظران حوزه درمان اعتیاد در بخش‌های دولتی و خصوصی تشکیل و مقرر شد تا روند تبدیل قرص متادون به شربت در مراکز درمانی به‌صورت تدریجی انجام شود، در این صورت امکان ارزیابی و رفع اشکالات احتمالی در روند این تبدیل برای کارشناسان امر فراهم می‌شود.

مدیرکل درمان و حمایتهای اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: بنابر دغدغه‌های حوزه نظارت بر مراکز درمان اعتیاد و از جمله وزارت بهداشت مبنی بر خطر نشت داروهای آگونیست مثل متادون به بازار مصرف غیرقانونی یا احتمال سوءمصرف داروها، معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت با دستورالعملی تمامی مراکز درمانی را مکلف کرد تا از اول بهمن ماه صرفاً از ترکیب شربت متادون برای درمان اعتیاد استفاده کنند.
 
به گفته وی این روند در یک دوره زمانی 6 ماهه تا یکساله صورت خواهد گرفت.
رایموند بازدید : 257 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 11:13 ق.ظ



 به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در مورد رد طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در صحن علنی قرائت شد.

کمیسیون قضائی به دلیل ملاحظات سیاسی و امنیتی کلیات آن را مورد تصویب قرار نداده و این طرح را رد کرده بود.

این گزارش ب دلیل اصرار نمایندگان برای حل مشکلات تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شد و کلیات این طرح با 151 رای موافق، 6 رای مخالف، 12 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات طرح گفت: این طرح برای بررسی جزئیات به کمیسیون می‌رود، کمیسیون حقوقی و قضائی توجه داشته باشند که نمایندگان خواستار حل این مشکل هستند.

وی افزود: باید وضعیت کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی به مردان خارجی مشخص شود زیرا این کودکان از سن 18 به بالا مخیر هستند که تابعیت ایرانی داشته باشند اما برای قبل از آن سن باید وضعیت این کودکان مشخص شود.

در صورت تصویب نهایی این طرح فرزندان متولد از مادر ایرانی و پدر خارجی که مطابق ماده 1060 قانون مدنی با اخذ مجوز ازدواج نموده‌اند ایرانی محسوب می‌شوند.

طبق تبصره یک این ماده فرزندانی که پیش از تصویب این قانون از مادر ایرانی و پدر خارجی متولد شده باشند به تابعیت ایران پذیرفته می‌شوند.

در این موارد وزارت کشور پس از اخذ مدارک مثبته وقوع عقد شرعی نسبت به صدور پروانه ازدواج موضوع ماده 1060 اقدام می‌نماید.

همچنین بر اساس تبصره دو این طرح نحوه اشتغال به مشاغل حاکمیتی و دولتی اشخاصی که طبق این قانون به تابعیت جمهوری اسلامی ایران پذیرفته می‌شوند طبق آیین‌نامه‌ای ظرف شش ماه از تاریخ تصویب این قانون توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه تدوین می شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

رایموند بازدید : 243 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخ درج خبر:1390/11/18 ساعت : 10:35 ق.ظ



به گزارش خبرگزاری مهر، این دارو که برای درمان انواع سرطان کاربرد داشته و علاوه بر سمیت برای سلولهای بدن، سمیت شدید قلبی را داراست که با استفاده از تولید آن به وسیله فن آوری نانو و به شکل لیپوزومال دارای دو ویژگی عمده است که اولا سبب کاهش عوارض عمومی و کاهش مسمومیت قلبی می شود. ثانیا میزان نفوذ آن به بافت سرطانی بدن افزایش یافته در صورتیکه میزان نفوذ آن به بافت های سالم بدن کاهش می یابد.

میزان مصرف این دارو در کشور به استناد آخرین آمار وزارت بهداشت، در نوع غیر لیپوزومال آن 220 هزار عدد به ارزش 34 میلیارد ریال و در نوع لیپوزومال آن (نانودارو) 120 عدد به ارزش 1.5 میلیارد ریال بوده است که به دلیل عوارض شدید نوع غیر لیپوزومال و گرانی نوع لیپوزومال و نیز محدودیت های مربوط به واردات این دارو، منجر به راه اندازی خط تولید انبوه این دارو در کارخانه سبحان انکولوژی شهر رشت شد.

بهره برداری از خط تولید انبوه این نانودارو یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در روز چهارشنبه مورخ 19/11/90 در محل کارخانه و با حضور مسئولان کشوری و لشگری انجام خواهد پذیرفت.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای کسب دارمد از اینترنت ساخته شده وهمچنین اخبار های روز دنیا را می توانید دراین سایت مشاهده کنید.کپی ازمطلب های سایت باذکر منبع ازاد است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 924
  • بازدید سال : 7,082
  • بازدید کلی : 83,190
  • پیچ رنگ گوگل